הזדמנות חד פעמית לרכוב על מסלול הוולדרום המקצועי
ניפגש בוולדרום ת"א ביום חמישי 2.7 בשעה 16:00 לשעתיים של הנאה, אנדרנלין וחשיפה לקהילת האופניים המקצוענית בשיתוף עם איגוד האופניים.
נתחיל בצפייה באליפות ישראל באופני מסלול, ולאחר מכן הילדים יקיפו בעצמם את המסלול - עם הזנקות, מדידת זמינם וקהל מפרגן!
ההשתתפות לילדים החל מאופני איזון ועד לגיל 6 (ללא גלגלי עזר).
ההשתתפות מוגבלת ל-50 הנרשמים הראשונים בעלות של 40 ש"ח לכל ילד שרוכב. קהל ומלווים יכולים להיכנס באופן חופשי ללא תשלום וללא צורך בהרשמה מראש.

