טיול אופניים לכל המשפחה בתל דן - חופשה, מים ותחושת החופש של הצפון

יולי כבר כאן, וכולנו מחפשים חוויות בלתי נשכחות עם הקטנים. אז עם החופש, הנה המלצה לטיול אופניים קטן שמתאים לילדים - ומשלב מים מתוקים, קרים ונעימים!

כשאנחנו יוצאים לחופשה, אנחנו תמיד מעמיסים את האופניים. זה לפעמים קצת מסרבל, אבל תמיד משתלם ברגע שבו שיוצאים לרכוב ביחד עם כל המשפחה. זה זמן משותף יחד, בטבע הארצישראלי, שלנו העירוניים תמיד חסר. את החיוך של הילדים, זוכרים לכל החיים.

הפעם על חופשה קטנה בקיבוץ דן, וטיול מהקיבוץ לתל דן. סה"כ מרחק של קצת יותר מ-7 ק"מ, יחסית מישורי. וכן, הקטן שלנו הצליח לעשות את הדרך הלוך וחזור עם אופני איזון - כך שזה באמת טיול שמתאים לכל המשפחה.

אז איך מתקדמים? בכניסה לקיבוץ פונים שמאלה לכביש ההיקפי, ועושים מעין הקפה סביב הקיבוץ. כל הקיבוץ מלא באופן טבעי בדרכים רגועות, כך שגם אם לא תמצאו את השביל ההיקיפי תסדרו בלי בעיות. מה שיפה בשביל ההיקפי הוא הנהר שזורם לצידו - שלא מאשיר אף ילד אדיש. בסוף ההקפה מגיעים למוזיאון בית אוסשיקין, ומשם פונים לכיוון צפון מזרח דרך השער שבתמונה, שמוציא אותנו אל המטעים ומתחבר לכביש הגישה לתל דן.

שער בדרך למטעים

כאשר מגיעים לכביש הגישה לתל דן, פונים שמאלה עד לשמורת הטבע תל דן. בכניסה קושרים את האופניים, ומטיילים רגלית בשמורה. מומלץ לעלות לבריכה העליונה ולשכשך את הרגלים במים הצוננים והנקיים. חוזרים באותה הדרך, עייפים אך מרוצים.

רוצים לקבל המלצות קבועות למסלולי רכיבה לכל המשפחה? הצטרפו לקבוצת הוואטספ השקפה שלנו "איפה רוכבים הסופ"ש". הודעה אחת בשבוע, רק על ידי מנהלים, רק תוכן איכותי.

השיירה יוצאת לדרך

רוכבים לצד הנחל

 עוצרים לראות את הנחל באמצע הקיבוץ

 ליד בית אוסישקין

 

קלמנטינה לדרך

 כביש הגישה לתל דן

 

מטיילים בשמורה, נכנסים למים

מסיימים בגן השעשועים קרוב :)

 

ההמלצה נכתבה על ידי משה קפטובסקי, מייסד BIKES4KIDS ואבא של דורון, יהב ונועה.

רוצים לקבל המלצות קבועות למסלולי רכיבה לכל המשפחה? הצטרפו לקבוצת הוואטספ השקפה שלנו "איפה רוכבים הסופ"ש". הודעה אחת בשבוע, רק על ידי מנהלים, רק תוכן איכותי.

רוצים לשתף אותנו במסלולים האהובים עליכם? כתבו לנו בוואטספ ונשמח להעלות אותם לבלוג - וגם לפנק אתכם במתנה!