רגעים של שפיות - חוגגים יום הולדת

מאת משה קפטובסקי
אבא של דורון, יהב ונועה ומייסד BIKES4KIDS
 
בימים כאלו לחוצים, כשכל המדינה בכאב נוראי וערוצי הטלוויזיה במרתון אינסופי של חדשות - הזמן המשפחתי המוגן והרגוע הופך בעינינו לחשוב אפילו יותר. הוא מעניק רגעים של שפיות ושגרה לילדים, אבל תורם לא פחות מזה לנו ההורים.
 
ולדעתנו, אין כמו למלא את הזמן הזה ברכיבה עם הילדים. אז התנתקנו לרגע מכל מה שקורה מסביב, ויצאנו לחגוג יומולדת לאביגיל אשתי ברכיבה משפחתית קצרה. בחרנו בשביל מקסים (נטול רכבים) באזור בית זית ויצאנו לדרך. כי אם אביגיל מבקשת - אני מבצע :)
הטיול שעשינו הוא חלק משביל סובב ירושלים המקסים. ניתן לקבל עליו יותר פרטים כאן, וגם הצעות לטיולים כחלק משביל זה ומשבילים אחרים בירושלים באתר העירייה.
אנחנו החלטנו לעשות חלק קצר וכיפי, הלוך-חזור של 6 ק"מ שמתחילים ונגמרים בבית הספר הקהילתי עין כרם (יש שם גם חניה נוחה).
המסלול ברובו סלול וכולל קטע קצר של כמה מאות מטרים של כורכר, אבל נוח מאד לרכיבה. כמעט כולו מישורי, ורובו מוצל. יש עלייה אחת שילדים עם אופניים ללא הילוכים עשויים להתקשות בה מעט, ואנחנו השתמשנו בחבל המשיכה שהמלצנו עליו באחד הפוסטים הקודמים.
המשכנו עד למחלף מוצא, ו-200 מטר לפניו מצאנו פינה מתחת לעץ. מיד הבנו שזה המקום להתחיל לנשנש. כדי להפוך את הטיול לכיפי במיוחד, הזמנו סל פיקניק מקסים מבראנצ' טורקי במושב כסלון. אנחנו ממליצים בחום, צריך רק להודיע יום לפני. לשמחתי לאופניים שלי יש תיקים גדולים, אז הכל נכנס. שמיכה, אוכל טוב והרבה חיוכים.
אחרי האוכל, כשאנחנו שמחים, רכבנו חזרה בכיף את כל הדרך חזרה. בסיום יהב אמר לנו "אוף, למה נגמר?". לא יכולנו לסכם את זה יותר טוב ממנו. תמימות של ילדים תמיד מעלה חיוך. כמה זה חשוב, בייחוד בימים כאלו.

לצפייה במפה ולהורדת קובץ הניווט שלנו לחצו כאן.

ההמלצה נכתבה על ידי משה קפטובסקי, מייסד BIKES4KIDS ואבא של דורון, יהב ונועה.
נשמח שגם אתם תשתפו אותנו בחוויות ממסלולים אהובים, וגלגולים שנתנו לכם רגעים של שפיות. כתבו לנו בוואטספ על מסלול שאהבתם (אפשר ממש בכמה מילים), ואנחנו כבר נתקדם משם.

רוצים לקבל המלצות קבועות למסלולי רכיבה לכל המשפחה? הצטרפו לקבוצת הוואטספ השקטה שלנו "איפה רוכבים הסופ"ש". הודעה אחת בשבוע, רק על ידי מנהלים, רק תוכן איכותי.